سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در پاسخ دادن شتاب کند، پاسخ را درنیابد . [امام علی علیه السلام]
مهربان مادر من،بزرگوار پدر من یادتان همیشه همچون تپش دائم قلبم .
همیشه زیباترین کلام مادر
  • نویسنده : زهره صفی آریان:: 85/11/25:: 8:7 عصر
  • مادرزندگی را احساس کردن .بیاد آن همه خوش آمد گوئیهای صادقانه ات . بیاد آن همه مهر ومحبت همیشه یکرنگت.چه شد که دست تقدیر ترا از من گرفت وعمری چشم به راهت گذاشت .مهربان مادر من تو خوب بودی چه شد که در یک لحظه فقط یک لحظه روح پاکت بسوی معبود یکتا پرواز کرد وما را در غم بی تو بودن تنها گذاشت .


    مادریعنی: زبانم قاصر است از توجیه تو بهترین


    مادریعنی: تفهیم زندگی کردن


    مادر یعنی:مهر خالصانه داشتن


    مادر یعنی :ایجاد گرما وروشنائی در زندگی


    مادریعنی:امید دادن و به امیدواری رساندن


    مادر یعنی :هدایت به راه درست


    مادر یعنی: واژه واژه زندگی


    مادر یعنی: روشنائی در ظلمت


    مادر یعنی:خورشید زندگی


    مادریعنی:آغوش گرم وصمیمی داشتن


    مادر یعنی: امید دادن  


    مادر یعنی:بهترین وبهترین


    مادر یعنی:بازهم زبانم قاصر از توجیه نام بزرگت ای بهترین


    مهربان مادر من چند روزی به سومین سالگرد پر کشیدن بسوی خدای متعال نمانده که آن لحظات غمزده ازدست دادن ترا دوباره قلب مرا بدرد می آورد روحت قرین رحمت الهی.


    نظرات شما ()
    ---------------------------------------------------
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ---------------------------------------------------
     RSS 
    خانه
    ایمیل
    شناسنامه
    مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 8620
    بازدید امروز : 2
    بازدید دیروز : 5
    ........... درباره خودم ..........
    مهربان مادر من،بزرگوار پدر من یادتان همیشه همچون تپش دائم قلبم .
    زهره صفی آریان

    .......... لوگوی خودم ........
    مهربان مادر من،بزرگوار پدر من یادتان همیشه همچون تپش دائم قلبم .
    ............. اشتراک.............
     
    ............ طراح قالب...........